[ Pobierz całość w formacie PDF ]

ÿþ08
Technical
TI 08-00 09 18 GT/T
information
pl
R780 zastępuje R770 jako część zamienna
Opis
Gdy wprowadzono przekładnię główną
R780, miała ona również zastąpić R770 jako
część zamienna. Pomysł ten wprowadzono
teraz w życie i R770 nie jest już
produkowana.
Istnieją pewne różnice w przełożeniach
między R770 i R780. Różnice te trzeba
zniwelować np. przez regulację tachografu i
ponownÄ… konfiguracjÄ™ ogranicznika
prędkości maksymalnej. Dodatkowo
obudowa tylnego mostu dla R770 musi być
zmodyfikowana do potrzeb przekładni
głównej R780.
RozwiÄ…zanie serwisowe opisano na
następnej stronie.
Części
Części Części
Opis Przełożenie Przełożenie Ilość
wycofane wprowadzone
Przekładnia główna 1 100 507 3.27 1 353 366 3.08 1
Przekładnia główna 340 849 3.50 1 353 367 3.40 1
Przekładnia główna 340 850 3.89 1 353 368 3.80 1
Przekładnia główna 340 851 4.25 1 353 369 4.25 1
Zruba dwustronna 1 364 416 - 1 364 415 -2
(M16x85) (M16x65)
Scania CV AB 2000-09
1 (2)
RozwiÄ…zanie serwisowe
W obudowie tylnego mostu trzeba dodać
dwa nowe otwory gwintowane dla śrub
dwustronnych M16. Położenie otworów A
przedstawiono na rysunku, górny i dolny
otwór mają te same wymiary. Nowe śruby
dwustronne są o 20 mm krótsze niż używane
dla przekładni R770.
Wgłębienia w przednim i tylnym pierścieniu
na obudowie tylnego mostu muszą zostać
poszerzone tak, jak pokazano na
rysunkach 1 i 2 dla przekładni głównych o
przełożeniu 3,08 i 3,40.
2 (2) Scania CV AB TI 08-00 09 18 GT/T pl [ Pobierz całość w formacie PDF ]

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • gim12gda.pev.pl






  • Formularz

    POst

    Post*

    **Add some explanations if needed